سایت ستاد ایران سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.ir

ورود به سایت ستاد ایران سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.ir

سایت ستاد ایران سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.ir

 


پیش نیازهای سیستمی جهت استفاده از وب

  • صفحه اي که قصد مشاهده آنرا داريد از طريق پروتکل لايه امن بارگذاري مي گردد. بدليل عدم درج گواهي SSL صادر شده توسط مرکز صدور گواهي الکترونيکي مياني عام در مرورگرهايي مانند Google Chrome و Mozilla Firefox در هنگام بارگذاري اين صفحات با پيغام خطاي مربوط به گواهي SSL مواجه مي شويد.جهت رفع دايمي مشکل فوق ، زنجيره گواهي الکترونيکي را از اینجا با فشردن کليد start نصب نماييد.

 

  • استفاده از امکانات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تنها با مرورگرهای Mozilla Firefox و Google Chrome امکانپذیر می باشد.
  • بهترین وضوح تصویر برای مشاهده وب سایت، ۷۶۸×۱۰۲۴ می باشد.
  • سایر نرم افزارها:

  برنامه جاوا (JRE7 و JRE8): نسخه جاوا را متناسب با نسخه مرورگر خود انتخاب کنید. در صورتیکه نسخه Firefox، پایین تر از 47 می باشد، از JRE7 و در غیر اینصورت از JRE8 استفاده نمایید.

  در صورت به کارگیری جاوا7، حتماً از جاوا و فایرفاکس 32 بیتی استفاده گردد. در صورتی که قصد ارسال تیکت از طریق سامانه را دارید، فقط نسخه JRE8 را نصب کنید.

  Adobe Acrobat Reader: برای مشاهده برخی از اسناد و گزارشات سامانه که فرمت pdf دارند.


 

 

سوالات متداول سایت ستاد ایران

۱ – آیا سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به وزارت اقتصاد و امور دارایی لینک است؟

  • لازم است برای دریافت پاسخ سوالات قانونی، مستقیما با مدیریت سامانه مکاتبه شود.

۲ – آیا به عنوان دستگاه اجرائی دولتی، با وجود برگزاری معاملات در ستاد، دیگر نیازی به ارائه سایر گزارشات به ارگان های نظارتی کشور نداریم؟

  • لازم است برای دریافت پاسخ سوالات قانونی، مستقیما با مدیریت سامانه مکاتبه شود.

۳ – می خواهم اطلاعاتی پیرامون جایگاه قانونی ستاد کسب کنم. چگونه این اطلاعات را به دست آورم؟

  • در صفحه نخست سامانه و منوی «قوانین و مقررات»، اهم پشتوانه قانونی سامانه تدارکات ذکر شده است.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید، سوالات خود را طی مکاتبه با مدیریت سامانه مطرح نمائید.

۴ – ابلاغیه الزام به کارگیری سامانه دست من رسیده است. برای آغاز فعالیت در سامانه چه اقداماتی را می بایست انجام دهم؟

  • مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. جهت دریافت توضیحات تکمیلی در هر مرحله، می توانید با مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه تماس بگیرید: ۱- معرفی رابط دستگاه اجرائی به دفاتر خدمات ستاد، جهت دریافت شناسه کاربری و کلمه عبور ۲- تکمیل فرم معرفی کاربران و ثبت نمودن اطلاعات آنها در کارتابل رابط ۳- تشکیل کلاس توجیهی برای مقام مسئول دستگاه اجرائی ۴- پیگیری دریافت گواهی امضای الکترونیکی برای نقش ها ۵- ثبت نام نهایی در سامانه ۶- برگزاری دوره های آموزشی برای نقش های معرفی شده ۷- آموزش عملی انجام معاملات با استفاده از محیط آزمایشی ۸- برگزاری معاملات در محیط اصلی سامانه