۱۸ روش برای افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب

اما، نکته مهم اینجاست، ۶۲ درصد از کسب و کارها از یوتیوب به عنوان کانالی برای ارسال محتوای ویدیویی استفاده می کنند که دیوانه کننده است!

این برای شما بسیار عالی است زیرا وقتی به طور موثر استفاده می شود، یوتیوب یک ابزار تجاری بسیار قدرتمند است. اما برای افزایش فروش خود، باید بازدیدهای رایگان بیشتری از یوتیوب داشته باشید.

در این مقاله، ۱۸ راه برای به دست آوردن بازدید بیشتر در یوتیوب، ساختن برند و افزایش فروش خود را خواهید آموخت.

چگونه در یوتیوب ویدیو بسازیم؟

ویدیوی خود را برنامه ریزی کنید

قبل از شروع ساختن یک ویدیو برای یوتیوب، باید برنامه ریزی کنید که چه چیزی را می خواهید تولید کنید. یک استوری بورد ایجاد کنید که هر صحنه یا بخش از ویدیو را مشخص کند. در مورد پیام‌هایی که می‌خواهید برای مخاطبان خود به تصویر بکشید فکر کنید و برنامه‌ریزی کنید که در کجای ویدیو، فراخوان‌های اقدام را درج کنید. این مهم است زیرا شما نیاز دارید که افراد پس از تماشای ویدیو بخواهند کاری انجام دهند.

اسکریپت خود را بنویسید

بر اساس برنامه ویدیویی خود، شروع به نوشتن اسکریپت ویدیوی خود کنید. سعی کنید زبان را برای مخاطبان خود مرتبط و جذاب نگه دارید. اگر ویدیوی شما راهنمای مبتدیان است، از اصطلاحات فنی زیاد استفاده نکنید. اگر در حال ساختن یک ویدیوی عمیق از یوتیوب هستید، حتماً عباراتی را در نظر بگیرید که مخصوص این صنعت هستند تا بینندگان خود را ایجاد کنند. اگر استوری‌بورد شما کوتاه است، فیلمنامه طولانی نسازید، زیرا به معنای ماندگاری زیاد روی صفحه‌هاست که تجربه تماشای خوبی را ایجاد نمی‌کند.

یک فهرست شات ایجاد کنید

داشتن یک لیست عکس، شما را تشویق می کند تا به جزئیات کوچکتر مانند جهت رعد و برق و محل قرارگیری دوربین فکر کنید. پس از اتمام نوشتن اسکریپت، حتماً یکی را ایجاد کنید. این باید شامل همه چیزهایی باشد که به ایجاد حس جهت به تولید شما کمک می کند، مانند تنظیمات دوربین یا اکشن/دیالوگ مورد نیاز هر صحنه.

صحنه خود را سازماندهی کنید

آیا ویدیوی شما متحرک، لایو اکشن یا بلادرنگ خواهد بود؟ هنگام ساخت ویدیوی خود به چه وسایلی نیاز دارید تا دنبال کنندگان YouTube شما در کل ویدیوی شما درگیر باشند؟ پاسخ به این سؤالات مهم است زیرا به حرفه ای تر جلوه دادن ویدیوی شما کمک می کند. روی برندسازی سرمایه گذاری کنید تا به پس زمینه ویدیوها و تصاویر کوچک خود اضافه کنید تا ویدیوی شما با کیفیت بالا به نظر برسد.

خودتان را آماده کنید

اگر در این ویدیو بازی می کنید یا فقط آن را کارگردانی می کنید، مهم است که آن را آماده کنید و تمرین کنید تا چیز واقعی بدون هیچ مشکلی از بین برود. وقتی صحبت از ساختن ویدیوی یوتیوب می‌شود، شیطان در جزئیات است، بنابراین تمرین تمام مواردی را که ممکن است هنگام عکس‌برداری اشتباه پیش برود، حساب می‌کند.

ویدیوی خود را ویرایش کنید

پس از انجام چند عکس از هر صحنه، جادو شروع می شود می توانید شروع به ویرایش ویدیوی خود کنید تا اشتباهات کوچک یا عناصر صحنه هایی را که مناسب نیستند حذف کنید. در اینجا وقت بگذارید و بپرسید که آیا هر خط طبیعی به نظر می رسد یا خیر، و خطوطی را که در کلیت ویدیو مناسب نیستند حذف کنید.

ویدیو یوتیوب را آپلود کنید

در پلتفرم یوتیوب، می‌توانید ویدیوی خود را شامل عنوان، برچسب‌ها و توضیحات برای مخاطبان خود آپلود کنید. این موارد به مخاطبان شما کمک می کند تا ویدیوی شما را از طریق آن پیدا کنند. اگر قصد دارید بیش از یک ویدیو در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنید، می توانید یک لیست پخش ایجاد کنید و آن را به آن اضافه کنید. به افزودن کارت‌ها و شرح‌ها به ویدیوی خود فکر کنید تا به کاربران کمک کنید به طور مؤثرتری در کانال شما حرکت کنند.

[نکته اضافی] پخش زنده

هنگامی که تجربه کافی در ساختن ویدیوها دارید، چرا سعی نکنید به صورت زنده و در زمان واقعی با مخاطبان خود صحبت کنید. به سؤالات مخاطبان خود در لحظه پاسخ دهید و به بینندگان خود بهترین تجربه تماشا را بدهید.


چگونه در یوتیوب بازدید بیشتری داشته باشیم؟

اکنون بیایید مستقیماً به جزئیات کسب بازدید بیشتر در یوتیوب بپردازیم.

۱. محتوای جذاب ایجاد کنید

اگر ویدیوهایتان خوب نباشند، مهم نیست که از چند هک یا تبلیغات استفاده می کنید. بنابراین چگونه می توانید محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید که بازدیدهای بیشتری در YouTube داشته باشد؟ خوب، یکی از بهترین راه‌ها ایجاد ویدیوهای «چگونه» است:

محتوای جذاب در یوتیوب ایجاد کنید

به سادگی مشخص کنید که مشتریان ایده آل شما بیشتر از همه می خواهند بدانند و سپس ویدیوهایی ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند. آیا این کار می کند؟ شرط می بندی. خالق یوتیوب، گراهام کاکرین، با تمرکز بر روی محتوای چگونه، ۵۱ میلیون بازدید از یوتیوب به دست آورد.

افزایش بازدید در یوتیوب

کاکرین ایده های ویدیویی را در نظرات کانال های اجتماعی خود پیدا می کند. اگر کار نکرد، او از جامعه خود می‌پرسد که دوست دارند درباره چه چیزی ویدیو بسازد.

کاکرین می‌گوید: «یک اتفاق شگفت‌انگیز زمانی رخ می‌دهد که از مردم بپرسید به چه چیزی نیاز دارند و چه می‌خواهند، و سپس می‌روید و آن را برایشان درست می‌کنید – آنها فکر می‌کنند که شما ذهنشان را خوانده‌اید!» خط پایین: به طور مداوم محتوایی ایجاد کنید که مشکلات مشتری ایده آل شما را حل کند یا نیازهای آنها را برآورده کند. این راهی برای ایجاد یک جامعه وفادار از طرفداران و دریافت بازدیدهای بیشتر در YouTube است.

۲. بینندگان را تشویق کنید تا مشترک شوند

آیا تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که “بهترین مشتریان جدید شما مشتریان قدیمی شما هستند”؟ به عبارت دیگر، حفظ مشتریان می تواند راهی قدرتمند برای رشد کسب و کار شما باشد. خوب، همین امر در مورد بازدیدهای یوتیوب نیز صادق است.

به همین دلیل است که یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت بازدیدهای بیشتر در یوتیوب، تشویق بینندگان فعلی‌تان به اشتراک‌گذاری است، زیرا به دست آوردن مشترک، تعداد بازدیدهای هر ویدیوی جدیدی را که منتشر می‌کنید افزایش می‌دهد. چگونه بینندگان را وادار به اشتراک می کنید؟

بهترین راه این است که در ابتدا و انتهای هر ویدیو بپرسید!

افزایش بازدید در یوتیوب

اما فقط از بینندگان نخواهید که در کانال یوتیوب شما مشترک شوند. اطمینان حاصل کنید که پس از کلیک روی “Subscribe” از آنها خواسته اید که زنگ اعلان را روشن کنند.

افزایش بازدید در یوتیوب

به این ترتیب، به محض اینکه یک بیننده مشترک شود، هر بار که یک ویدیوی جدید را آپلود می کنید به او اطلاع داده می شود. افزایش مشترکین خود برای دریافت بازدیدهای رایگان بیشتر از یوتیوب حیاتی است، بنابراین همین حالا از بینندگان خود بخواهید مشترک شوند!

۳. لیست پخش ایجاد کنید تا کاربران به تماشا کردن ادامه دهند

آمارهای خود یوتیوب نشان می‌دهد که «برندهای با عملکرد برتر در یوتیوب دو برابر بیشتر از ۲۵ درصد پایین لیست پخش می‌سازند و تبلیغ می‌کنند».

افزایش بازدید در یوتیوب

چرا لیست های پخش اینقدر خوب کار می کنند؟ پخش خودکار (Auto-play) برای جلب توجه شما از ویدیوهایی که از آنها لذت می برید، زمانی که به پخش ادامه می دهند، باید تلاش کنید. در واقع، یک سوگیری شناختی در کار وجود دارد که «بیزاری از دست دادن» نامیده می‌شود.

بیزاری از دست دادن بیان می کند که درد از دست دادن چیزی دو برابر بدتر از لذت حاصل از به دست آوردن چیزی معادل است. به عنوان مثال، ضرر گریزی نشان می دهد که مردم دو برابر بیشتر برای نگه داشتن ۱۰۰ دلار تلاش می کنند، در حالی که ۱۰۰ دلار به دست می آورند. بازی خودکار از بیزاری از دست دادن برای بازنگری وضعیت استفاده می کند.

سؤال دیگر این نیست، “آیا می‌خواهید ویدئوی دیگری را به اندازه کافی تماشا کنید تا فعالانه روی پخش کلیک کنید؟” حال، سوال این است که «آیا می‌خواهید آنقدر تماشا نکنید که فعالانه کلیک کنید؟». ظریف اما قدرتمند است و اگر محتوای شما خوب باشد، بینندگان اغلب به تماشای آن ادامه می‌دهند. همچنین، لیست های پخش می توانند به بهبود رتبه بندی جستجو کمک کنند، زیرا عناوین لیست پخش فرصت دیگری برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی هستند.

ساده ترین راه برای ایجاد یک لیست پخش یوتیوب این است که به هر ویدیویی که می خواهید اضافه کنید بروید و روی نماد «+» در زیر ویدیو کلیک کنید.

افزایش بازدید در یوتیوب

سپس می توانید یک لیست پخش جدید ایجاد کنید یا آن را به یک لیست پخش موجود اضافه کنید. برای دریافت بازدیدهای بیشتر در YouTube، یک لیست پخش از بهترین محتوای خود ایجاد کنید و از امروز شروع به تبلیغ کنید!

۴. سایر ویدیوها را با صفحات پایانی و کارت ها تبلیغ کنید

کارت‌ها و صفحه‌های پایانی ابزارهایی هستند که می‌توانید از آنها برای تبلیغ ویدیوهای خود استفاده کنید تا بازدیدهای بیشتری در YouTube داشته باشید. ابتدا باید حساب یوتیوب خود را برای دسترسی به این ویژگی ها تأیید کنید. برای انجام این کار، روی عکس نمایه خود در بالا سمت راست کلیک کنید و سپس روی «Creator Studio» کلیک کنید. در مرحله بعد، روی تب “Status and features” کلیک کنید:

افزایش بازدید در یوتیوب

در این صفحه، می‌توانید ویژگی‌های اضافی کانال یوتیوب را مشاهده کرده و آنها را تنظیم کنید. حالا بیایید نگاهی دقیق‌تر به صفحه‌های پایانی و کارت‌ها بیندازیم.

صفحه پایانی یک قاب اختصاصی است که می‌توانید آن را در انتهای ویدیوهای خود قرار دهید تا موارد را جمع‌بندی کنید و فراخوان‌ها را برجسته کنید.

کارت‌ها ابزاری هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت پاپ‌آپ در هر زمان در ویدیو تنظیم کنید. می‌توانید اینها را طوری تنظیم کنید که افراد را به یک ویدیو یا فهرست پخش دیگر هدایت کنید، یا می‌توانید یک کارت نظرسنجی ایجاد کنید که راهی عالی برای پرسیدن از بینندگان است که دوست دارند چه چیزی بیشتر ببینند.

برای افزودن صفحه‌های پایانی و کارت‌ها به ویدیوهای خود، به استودیوی سازندگان بروید و روی «Video Manager» کلیک کنید، سپس روی «Videos» کلیک کنید. ویدیویی را که می‌خواهید کارت صفحه پایانی را به آن اضافه کنید، پیدا کنید و روی «Edit» کلیک کنید. در صفحه ویرایشگر ویدیو، می‌توانید صفحه‌های پایانی و کارت‌ها را با کلیک کردن روی آیتم‌های منو در بالای صفحه اضافه کنید:

افزایش بازدید در یوتیوب

صفحه‌های پایانی و کارت‌ها (End screens and cards) ابزارهای قدرتمندی هستند، بنابراین مطمئن شوید که از آن‌ها برای ارائه فراخوان برای اقدام در ویدیوهای یوتیوب خود استفاده می‌کنید.

۵. یک واترمارک به ویدیوهای خود اضافه کنید

واترمارک به شما این امکان را می دهد که با تبلیغ کانال خود در همه ویدیوهای خود، مشترکین بیشتری و بازدیدهای رایگان یوتیوب به دست آورید. اساساً، واترمارک فقط تصویری است که می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که در همه ویدیوهای تان نمایش داده شود اکثر برندها از لوگوی خود استفاده می‌کنند. هنگامی که بیننده ماوس خود را روی یک واترمارک می‌برد، از او می‌خواهد مشترک شود.

واترمارک در یوتیوب

یک بار دیگر، باید حساب یوتیوب خود را تأیید کنید تا بتوانید واترمارک را آپلود کنید. شایان ذکر است که نمی‌توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید کدام ویدیوها واترمارک نمایش داده می‌شوند و کدام نه آنها یا در همه ویدیوهای شما ظاهر می‌شوند یا در هیچ یک از آنها ظاهر نمی‌شوند.

برای افزودن واترمارک به ویدیوهای خود به Creator Studio بروید و روی «Branding» کلیک کنید.

واترمارک در یوتیوب

سپس روی «Add a Watermark» کلیک کنید و تصویر خود را آپلود کنید.

به طور خلاصه، از این ابزار ساده برای تبلیغ برند خود در کانال یوتیوب خود استفاده کنید.

نکته: یک واترمارک مربع، شفاف و بالای 50×50 پیکسل طراحی کنید. از آنجایی که YouTube واترمارک ها را در گوشه ای از ویدیوها نمایش می دهد، کوچک می کند، ایجاد یک واترمارک بزرگتر کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نام تجاری شما برای مخاطبان هدف شما قابل مشاهده است.

https://akhbarejadid.com/565315